zondag 9 april 2023 om 09:30

Pasen / Bevestiging ambtsdragers, De Hoekstien, Britsum
Voorganger(s): Ds. Joh. Bakker
Organist: Anne Minnema, M.m.v. Zanggroep De Welle & TwalĂ»d (Aldeboarn)

Collecten:
1. Diaconie
2. Kerk
Uitgangscollecte: Werelddiaconaat

Koffie/thee na de dienst

In de dienst op Eerste Paasdag (9 april) waarin zanggroep De Welle samen met Twalûd onder leiding van Klaske Deinum meewerken, vindt de bevestiging en herbevestiging van ambtsdragers plaats.

In de vacature van ouderling-kerkrentmeester Germ van der Schaaf, zal Sije Holwerda (Britsum) bevestigd worden. Herbevestigd zullen worden als ouderling Alie Sinnema, als ouderling-kerkrentmeester Sytze van der Honing en Herman Lubberts, als diaken Tine van der Veen.

We zijn blij en dankbaar dat we in deze vacaturetijd met een complete kerkenraad verder mogen werken.

Een goede voorbereidingstijd en alvast Gezegende Paasdagen toegebeden en toegewenst.

Paascollecte Kerk in Actie, Werelddiaconaat. Moldavië - Kerk helpt kwetsbare mensen. Vanwege de grote armoede en werkloosheid in Moldavië werken veel inwoners in het buitenland. Dat betekent dat veel kinderen en ouderen alleen achterblijven. Hoewel kerken maar weinig geld en vrijwilligers hebben, willen ze er voor deze kwetsbare kinderen en ouderen zijn. Moldovan Christian Aid (MCA) ondersteunt kerkelijke gemeenten bij diaconale initiatieven en traint jongeren zodat zij ouderen kunnen helpen. Dit werkt aan twee kanten: zo zijn jong én oud wat minder alleen!