zondag 24 maart 2024 om 14:00, "Voor ieder kerk"

6e zondag 40dagentijd: Zondag Palmarum, De Hoekstien, Britsum
Voorganger(s): Ds. H. Post-Knol, Dronrijp
Tekst(en): Psalm 118:1-2, 19-20; Marcus 14:1-15, 47
Organist: Anne Minnema

Uitgangscollecte: Missionair Nederland

Het paasverhaal voor heel Nederland. De Protestantse Kerk werkt samen met The Passion om het paasverhaal aan miljoenen Nederlanders te vertellen. Een missionaire kans!

Ga mee! ZIEN!
We zijn nu een tijdje onderweg in de 40 dagen tijd. Hoe gaat het met de opmerkingen? Lukt het om er handen en voeten aan te geven? De kaarten hebben in ieder geval hun weg naar jullie gevonden dus op menig tafel ligt er een kaart om ons er aan te herinneren om mee te doen!

“Voor ieder kerk”
Op 24 maart is er een speciaal evenement. We gaan “Voor ieder kerk” organiseren. Om 14.00 uur zetten we de kerkdeuren wijd open om voor ieder kerk te zijn! We ontvangen jullie direct al met een opdracht waar je even over na moet denken. Maar dat kan want de koffie en thee, met een lekker koekje, staan al voor jullie klaar. Je loopt de kerkzaal in en ziet dat alles anders is. Laat dat rustig even binnenkomen, met dat kopje thee/koffie in de hand. Maar dan……. Blijf niet staan maar beweeg mee met de activiteiten die er liggen. Lees de uitleg en ga aan de slag. En weet je: maak contact want samen activiteiten doen dat is pas leuk. Wanneer iedereen zo’n beetje de activiteiten heeft gedaan verzamelen we voor een korte viering waarin we het verhaal horen wat bij Palmpasen hoort. En dan nodigen we jullie uit voor een High Tea/Coffee. Even lekker snoepen van allerlei traktaties.
Kortom: Kom en vier “Voor ieder kerk” mee!
Het jeugdteam heeft een nieuw emailadres: jeugdteam@pg-bkj.nl

Tot ziens,
Lars, Jacomine, Leny en Jacoba