zondag 29 september 2024 om 09:30

Voorganger(s): Ds. Joh. Bakker
Tekst(en): Numeri 11:24-29; Marcus 9:38-50; Mattheús 20: 1-16
Organist: Anne Minnema

3. Missionair werk Nederland.

Koffiedrinken na de dienst.

Ook de introductie van het nieuwe jaarthema wordt dan gepresenteerd. Het jaarthema is:

Als nieuw! Leven in het licht van Gods koninkrijk

We zijn al bezig met de invulling van deze zondagochtend, we gaan het seizoen starten met een mooi samenzijn d.m.v. gesprekken, informatie en gezellig bezig zijn.
Dit alles bij de lezing van Mattheús 20: 1-16, het verhaal over Werkers in de Wijngaard.

Zien we u dan? Om half 10 in de Hoekstien te Britsum.

Collecte Protestantse Kerk - Missionair Werk. Nederland - De kerk zoekt jongeren op. Een van de speerpunten van een toekomstgerichte Protestantse Kerk is samen met de jongere generaties optrekken op het gebied van zingevingsvraagstukken. Niet door automatisch te verwachten dat zij een kerk binnenstappen, maar door daar te zijn waar zij zijn. Daarom is de Protestantse Kerk betrokken bij festivals als Graceland en Opwekking. Dit zijn bij uitstek plekken waar jonge zinzoekers elkaar ontmoeten. De Protestantse Kerk wil voor hen een vindplaats van geloof, hoop en liefde zijn.