zondag 17 april 2022 om 10:00, paasontbijt 08:30 na opgave

1. Diaconie
2. Kerk
Uitgangscollecte: Werelddiaconaat

Om 9.30 is er een feestelijke Paasdienst in de Hoekstien. De Heer is waarlijk opgestaan! Dat willen we vieren. Ds. G. Wessels uit Stiens is in deze dienst onze voorganger.
De Paaskaars van de Hoekstien is in de Paaswake brandend binnengedragen, als teken dat Gods licht de schaduw van de dood overwint. In deze Paaszondagdienst, dragen we de Paaskaarsen uit onze andere kerken brandend binnen. Zijn licht is in ons midden, telkens weer en overal waar we als gemeente van Christus bij elkaar komen. Zijn licht houdt ons samen en schenkt ons leven – tot in eeuwigheid

Werelddiaconaat: In Bourj Hammoud, een overbevolkte en arme wijk in Beiroet, zijn de problemen niet te overzien. Geweld, verslaving, criminaliteit, werkloosheid en gebrek aan goed onderwijs ontneemt de jongeren die er wonen elk perspectief op een betere toekomst. Kerk in Actie steunt het werk van het Manara Youth Center van Youth for Christ. Dit centrum geeft jongen psychosociale hulp en helpt hen om hun trauma’s te verwerken. Jongeren krijgen er ook huiswerkbegeleiding en kunnen er een vak training volgen.

Peaskeontbijt,  17 april 2022

Graach wolle we nei twa jier wer in peaskeontbijt organiseare op Peaskesnein 17 april om 8.30 oere yn De Hoekstien. Jo kin jo hjir foar opjaan troch jo namme op de list te skriuwen dy’t achter yn de tsjerken leit, sadat wij witte op hoefolle minsken wij rekkenje kinne.
In tillefoansje is ek prima.

Mei freonlike groet fan:
Leny Kamminga 0582573019 en