zondag 28 mei 2023 om 11:00

Voorganger(s): Ds. Joh. Bakker
Organist: M.m.v. Praise2Him

Uitgangscollecte: Onkosten

Op bijzondere wijze mogen we delen in de uitstorting van de Heilige Geest die aan ons allen is gegeven.
UITNODIGING VOOR DE TENTDIENST!
De tentdienst dit jaar valt op 1e Pinksterdag en begint om 11.00 uur.
Pinksteren is het feest van de verandering, van geestdrift en enthousiasme, van hoop op andere tijden, op een nieuwe toekomst vol van hoop. Het thema van deze dienst is dan ook: Een toekomst vol van hoop!
We luisteren en zingen samen met de band: Praise 2 Him
( Jacob Westra en Cees Kuiper) Opwekkingsliederen.
Pinksteren is een feest van nabijheid, van samen zingen.

Vaak horen we de opmerking: "Hoe kan ik nou naar de tentdienst komen als ik die avond ervoor nog heb staan feesten in dezelfde tent?"
Graag willen we je dan laten weten dat we deze tentdienst misschien wel juist voor JOU houden! Pinksteren is namelijk een dienst van hoop van en voor iedereen en dus ook voor degene die niet betrokken is bij de kerk! Voel je welkom en vooral niet bezwaard om te komen!
Na afloop is er gelegenheid nog even samen iets te drinken.

Werkgroep Eredienst en ds. Johannes Bakker

Pinksteren valt samen in het weekend van het dorpsfeest van Britsum. Traditiegetrouw vieren we ook dit jaar de dienst in de tent. De collecte is voor de onkosten.